Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego sklep-seniora.pl

I. INFORMACJE OGÓLNE

  1. sklep-seniora.pl internetowy sklep, dostępny pod adresem sklep-seniora.pl, prowadzony jest przez F.H.U. DREW MEBI Wojciech Bielak, 32-744 Łapczyca 204. Krajowy Rejestr Urzędowy podmiotów gospodarki narodowej nadał numer identyfikacji Regon: 121190159. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 8681763860.

Kontakt z naszą firmą jest możliwy poprzez:

e-mail biuro@sklep-seniora.pl,

nr telefonu 510445760 (Orange - koszt połączeń naliczany jest według taryf z których korzysta Klient, nie jest wyższa niż opłata za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy Klienta).

korespondencyjnie

F.H.U. DREW MEBI

32-744 Łapczyca 204

  1. F.H.U. DREW MEBI Wojciech Bielak prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną przy pomocy sieci Internet. Zamówienia są składane przy pomocy strony internetowej dostępnej w domenie sklep-seniora.pl.
  2. Regulamin określa zasady świadczenia usług sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego, do którego prowadzi domena sklep-seniora.pl. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
  3. Do prawidłowego korzystania ze sklepu internetowego sklep-seniora.pl, przeglądania zawartości sklepu sklep-seniora.pl oraz składania zamówień, niezbędne jest:

a. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne i dostęp do sieci Internet;

b. dostęp do poczty elektronicznej;

c. zalecane przeglądarki internetowe:

- Mozilla Firefox w wersji 38.0 i wyższej

- Opera w wersji 32.0 i wyższej,

- Google Chrome w wersji 47.0. i wyższej

- Internet Explorer w wersji 11.0 i wyższej,

d. włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.

 

4. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym sklep-seniora.pl są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

5. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu sklep-seniora.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ale zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art.71 k.c. Klient składa zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu.

6. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu znajduje się w opisie na stronach produktów. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

7. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.

8. Reklamację dotyczącą funkcjonowania sklepu internetowego sklep-seniora.pl (w tym funkcjonowania Konta) w terminie 30 dni od momenty ujawnienia. Reklamację prosimy złożyć np. poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@sklep-seniora.pl, telefonicznie 51044576 lub pisemnie na adres korespondencyjny. Prosimy i informację jaki, rodzaj i datę wystąpienia usterki oraz adres do korespondencji.

9. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty otrzymania reklamacji. O wynikach rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.

 

II. Informator składania i realizacji zamówień

1. Zamówienie można składać można 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka. Zamówienia można złożyć bez rejestracji konta użytkownika, założenie konta użytkownika umożliwi obserwować status realizacji zamówienia.

2. W celu dokonania założenia Konta użytkownika należy wypełnić formularz. Do złożenia zamówienia niezbędne jest posiadanie własnego konta poczty elektronicznej.

3. Po złożeniu zamówienia Sprzedający generuje e-mail (wysłany na podany w zamówieniu adres), w którym znajdować się będzie potwierdzenie zamówienia oraz dalsze instrukcje.

4. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym sklep-seniora.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

5. F.H.U. DREW MEBI wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Faktura VAT lub paragon jest dostarczany wraz z przesyłką lub na prośbę Klienta drogą elektroniczną.

6. Firma F.H.U. DREW MEBI umożliwia osobisty odbiór zakupionego towaru w siedzibie firmy tj. 32-744 Łapczyca 204.

 

III. Formy płatności

1. Wpłata na konto F.H.U. DREW MEBI przed wysyłką lub przy odbiorze.

W tym przypadku Kupujący decyduje sam o wpłacie kwoty za zakupy w placówce bankowej, za pomocą banków on-line - przelew internetowy, na poczcie bądź w innych placówkach przyjmujących takie wpłaty lub przy odbiorze. Jeśli Kupujący wybiera tę formę zapłaty, otrzyma e-maila, który zawierał będzie numer konta F.H.U. DREW MEBI, tytuł przelewu oraz kwotę jaką należy wpłacić za towar. Ważne jest podanie w tytule numeru zamówienia.

 

IV. Dostawa

  1. Czas wysyłki uzależniony jest od następujących czynników:
  2. Przy płatności wpłata/przelew czas wysyłki jest naliczany od momentu wpłynięcia środków na konto.
  3. Jeżeli zamówienia dokonano w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w dniu wolnym od pracy (sobota, niedziela i święta) – czas wysyłki ulega wydłużeniu o ilość dni wolnych.
  4. Czas realizacji zamówienia (dostawy) jest podany przy każdym produkcie:
  5. Koszty związane z dostarczeniem zakupionych towarów widoczne są dla Państwa w zakładce "koszyk", Wyświetlają się dostępne przesyłki i koszty transportu do wyboru dla Kupującego. Przejście w tą zakładkę nie oznacza jeszcze złożenia zamówienia. Podane ceny są cenami brutto, czyli zawierają już podatek VAT.
  6. Przesyłki krajowe realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej
  7. Z chwilą wydania towaru kurierowi sprzedawca przenosi prawo do rozporządzania towarem jak właściciel.

 

V. Reklamacje

1. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego uszkodzenia przesyłki lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru lub zawartości paczki.

2. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy np. pod adresem biuro@sklep-seniora.pl, w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub innej. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

       imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

       datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

       przedmiot reklamacji,

       wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  1. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  2. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  3. Występując z reklamacją Kupujący powinien na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwą rzecz Sprzedawcy w celu umożliwienia ustosunkowania się zasadności zgłoszenia.
  4. W przypadku uznania reklamacji Sprzedający wysyła naprawiony produkt na własny koszt.
  5. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony.

 

VI. Odstąpienia od umowy

1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

2. Aby odstąpić od umowy, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, np. pisząc na adres e-mail: biuro@sklep-seniora.pl, w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub innej. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.

Przesyłkę należy nadać na adres

F.H.U. DREW MEBI

Wojciech Bielak

Łapczyca 204

32-744 Łapczyca

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy pobierz .pdf

Formularz zwrotu towaru pobierz .pdf

3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

 

VII. Ochrona danych osobowych

  1. Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych sklepu internetowego Sprzedającego w celu realizacji zamówienia, ściśle zgodnych z obowiązującym prawem.
  2. Złożenie zamówienia przez Kupującego jest równoznaczne z jego zgodą na przetwarzanie przez F.H.U. DREW MEBI danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.1997 Nr 133 poz.883 wraz ze zmianami). Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

 

VIII. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.
  2. Spory związane z usługami świadczonymi przez F.H.U. DREW MEBI w ramach sklep-seniora.pl  będą rozstrzygane przez sądy powszechne.
  3. Konsument posiada prawo do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o postępowanie mediacyjnego w celu polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a przedsiębiorcą,
  4. Konsument ma możliwość uzyskać bezpłatną pomoc prawną u miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich
  5. Klient może zwrócić się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.
  6. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania sporów. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  7. http://ec.europa.eu/consumers/odr pod podanym linkiem konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR). Platforma ODR służy do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia internetowej umowy sprzedaży.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl