Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

Zwrot towaru
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Zwrot środków otrzymasz takim samym sposobem płatności, jakim dokonałeś opłaty za złożone zamówienie, chyba, że jednoznacznie wyrazisz zgodę na alternatywną formę dokonania zwrotu. W każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat z tytułu otrzymania środków.

Aby odstąpić od umowy, należy złożyć, np.
pisząc na adres e-mail: biuro@sklep-seniora.pl,
w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub innej.

Przesyłkę należy nadać na adres
F.H.U. DREW MEBI
Wojciech Bielak
Łapczyca 204
32-744 Łapczyca

Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy pobierz .pdf

Formularz zwrotu towaru pobierz .pdf

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

Do paczki prosimy dołączyć także paragon lub fakturę.

 

Reklamacje
W przypadku stwierdzenia przez Kupującego uszkodzenia przesyłki lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru lub zawartości paczki.

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy np. pod adresem biuro@sklep-seniora.pl, w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub innej.

Reklamacja powinna zawierać co najmniej:

       datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
       imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
       przedmiot reklamacji,
       wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
   

Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony.
   

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
   

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
   

W przypadku uznania reklamacji Sprzedający wysyła naprawiony produkt na własny koszt.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl